سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 88/2/20 | 12:26 صبح | نویسنده : قدرت الله توکلی

هوالحکیم

سلام به همه دوستان گلم ..خوب ایام دهه فاطمیه (س) رو به همه دوستداران اهل بیت علیه السلام   تسلیت  میگم 

 

 

انشالله یکی از زمره رهروان پیامبران و معصومین باشیم  و بتونیم راه های  آنها را ادامه بدیم ..با اینکه خرده شیشه داریم ولی میتونیم ....دلم امشب گرفته ...خیلی ...نمیدونم چی جور بگم ...وصف نشدنیه ....اما انشالله ...ای خداااااااااااااااا...چرا من حقیر این همه گناه کردم ....چرا من باید اینقدر دل امام زمانم رو برنجونم ...چرا؟؟؟ ...به راستی چرا ؟؟؟...وقتی به گذشته فکر میکنم ....میبینم چقدر در غفلت و پشیمانی بودم .... خیلی ...اما شاید خود امام زمان طلبیدم ...رفتم باهاش بیعت کردم ...کسی بودم که هر روز یه نوع گناهی رو مرتکب میشدم...خیلی معصیت داشتم ...همه ماه های خدا شده بود معصیت برامون ....تا اینکه روز 11 فروردین ماه امام زمان طلبیدمون رفتیم قم و جمکران ..دلم شکست...از خودم بدم اومد ...دیگه نمیدونستم چی بگم ...20 سال و 11 روز در خواب و غفلت این دنیای لعنتی و کثیف بودیم ...هر چند الان هم هستیم..اما الان خود آقا هوامون رو داره ...دیگه از اون روز سعی کردم که مرتکب خطایی نشم که امام زمانم دلش برنجه ...در راه یه سخنرانی هم گوش داده بودم ...دیگه بیشتر دلم به رنجش افتاد ...گفتم من کی بودم ...کجا هستم ...به کجا خواهم رفت ...هر روز انتظار مرگم را می کشم و اینکه در آخرت چطور باید پاسخگو باشم ..به راستی چطور باید پاسخگو باشیم ...وقتی  شب اول قبر حضرت علی و حضرت فاطمه به بالایه سرمان میاند ...چطور میخواییم اونها شافعمون باشند با این همه گناه ...تا حالا میگفتیم میاند ...اما چطور ؟؟؟...آیا با این همه گناه میاند ...واقعا از خودمون باید خجالت بکشیم ..دیگه موندم چی بگم...

دوستان اینها همش درد دل خودم با خودم بود ...شما هم نظرتون رو بگید ...بگید چیکار کنم تا بهتر اصلاح بشم ....شاید شما بهتر بدونید ...راستی دعام کنید...خیلی به دعاتون احتیاج دارم...

فعلا

یا علی مددی

 




  • جی ای سی سی
  • مهریه
  • کارت شارژ همراه اول