سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 88/7/8 | 3:1 عصر | نویسنده : قدرت الله توکلی

هوالحکیم

سلام

نمیخواستم آپ کنم ... اما امروز .. اما ... این اما بیچاره ام کرده ...

همین رو بدونید که به خودم اجحاف کردم و ظلم بزرگی به خودم کردم....

الان هم نزدیکای رفتن به مشهدم هست ... میرم پابوس آقا علی بن موسی الرضا ع

شاید آقا واسطه بشه و از خدا بخواد که من رو به راه راست هدایت کنه ...

امروز نمیدونم چیکار کردم ... همش موندم ... به خودم میگم با چه رویی میخوایی بری پیش آقات ... یه روسیاه ... میخواد بره چیکار ... چی بگه ... چی بخوام ... دوستان خیلی التماس دعا بهم میگفتن ... اما من رو سیاه چه چیزی از آقام میتونم بخوام ... اصلا و ابدا نمیتونم برای خودم چیزی بخوام ... من برای دوستان دعا میکنم و خواهم کرد ... اما قول نمیدم دعاهای من گیرا بشه ...

امروز این متن شعر رو دیدم ... کمی آروم ترم کرد ...

شما هم ببینید :

تو دل یه مزرعه کلاغ رو سیاه
هوایی شده بره پابوس امام رضا

اما هی فکر میکنه اونجا جای کفتراست
اخه من کجا برم یه کلاغ که روسیاست
من که توی سیاهیا از همه روسیاه ترم
میون اون کبوترات با چه رویی بپرم
تو همین فکرا بودش کلاغ عاشقمون
یه دلش میگفت برو یه دلش بمون
که یهو صدایی گفت :تونترس و راهی شو
به سیاهی فکر نکن تو یه زائری برو

خلاصه امر اینکه از تموم دوستانی که از اینجانب بدیی دیدن حلالیت میطلبم ... اگه کاری کردم ... اگه بدیی کردم ... اگه چیزی گفتم که دلتون شکسته ... اگه و اگه اگه ...

خلاصه امر اینکه

 ح ل ا ل م ک ن ی د

واقعا امروز از خودم شاکیم ... شاکی ه شاکی ...

نمیدونید که ...

انشالله خدا هیچ وقت نعمت گرفتن دوست خوب رو ازتون نگیره ... واقعا سخته سخت ...

دوستی که بمیره نه هاااااا ... دوستی که یه چند روزی نبینیش ... دلت براش بپوسه ...

چند وقتی باهاش حرف نزده باشی و و و هزارن و دیگر ...

این هفته هم کوه نمیرم ... اما میرم پیش آقام امام رضا ... توفیق کوه رفتن رو ازمون این هفته گرفتن ... نمیدونم چرا ؟

خیلی دوست داشتم هم کوه باشم و هم حرم امام رضا ع ...

اما انشالله بعد از مشهد هر هفته جمعه ها برنامه میخوام بریزم برای کوهنوردی انشالله ...

البته باید توفیقش بهم برسه ...

بعدش هم اینکه این کوه رو چون با بچه های هیئت میریم یه شور و حس وحال دیگه ایی داریم ... برای همین آرزوم همیشه اینس که باهاشون برم کوه ... چه شور و حالی میده ... انگار تازه متولد میشه آدم ...

خیلی حرف زدم ...

شاید فقط خودم بفهمم چی میگم ...

اللهم عجل لولیک الفرج

دعا گویه شما در مشهد الرضا خواهیم بووود.

و من الله التوفیق

14:58 دقیقه روز چهارشنبه 8 مهر 1388 مصادف با 11 شوال 1430

فعلا

یا علی مددی




  • جی ای سی سی
  • مهریه
  • کارت شارژ همراه اول